Your Cart

Drop shipping

Кооперативен маркетинг, доставка с едно кликване

 

1.регистрация, Можете да изберете Facebook вход или регистрация на сайта

2.Влезте в профила

 

3. Изберете необходимия цвят и размер на продукта и добавете в количката


4. Натиснете бутона за плащане


 5. Попълнете своя адрес и друга информация


6.Въведете номера на пакета, който сте създали за клиента си в синята кутия на инструкцията за рязане. Ще го изпратим на куриерската фирма на този номер.Обикновено можете сами да създадете този номер в olx.Bg или bazar.bg.Ако не знайте как, ние ще ви помогнем да издадем поръчката.Ще използваме информацията за вашия уебсайт като подател.Вашите клиенти като получатели.Но ни трябва информация за клиенти. Например: име, телефонен номер на клиента ви,
Адресът на куриерския офис, на който вашите клиенти искат да изпратят, или конкретния адрес, на който клиентите искат да изпратят (моля, посочете къде вашите клиенти искат да изпратят до офиса или до вратата),
И цената на стоките, които продавате на клиентите си.


7.След това ще изпратим пакетирания продукт с вашия номер на куриерската фирма. Можете да проследите вашия пакет от номера на пакета.

8. Поръчката на уебсайта за заявки е успешна.



Въведете страницата за заявка за поръчка в историята, за да видите състоянието на поръчката:,Както е показано със стрелката,

Въведете страницата за заявка за поръчка в историята, за да видите състоянието на поръчката:
Както е показано със стрелката,
Обработка (поръчката не се обработва),
Поръчка за доставка (обработена и изпратена),
Отмяна на поръчка или неуспех (неуспех),
Поръчката е успешна (поръчката приключи)

9. Описание на състоянието на поръчката:


9.1 Поръчката не е обработена (поръчката ви е успешно направена, но не сме изпратили вашата поръчка до вашите клиент)

-9.2 Доставка на поръчка (Ние обработихме вашата поръчка и куриерската фирма получи вашата поръчка и номер )

-9.3 Анулиране на поръчката (клиентът ви плати за пакета след получаване на пакета и тестване, и върна пакета)

-9.4 Поръчката не бе успешна (Клиентът ви не прие пакета и не плати цената за доставка.)

GDPR
We use cookies and other similar tools to display the content of the site and improve the user experience. More information on cookies and management options can be found in the Cookies Policy section.